موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-19بين الملل

پیام هشدارآمیز مقاومت به تل آویو


یک شبکه لبنانی از هشدار مقاومت به رژیم صهیونیستی درباره برگزاری راهپیمایی «پرچم» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه گزارش کرد، مقاومت فلسطین به دشمن صهیونیستی پیام فرستاده و هشدار داده که اجازه برگزاری راهپیمایی پرچم در تاریخی که اعلام شده را نخواهد داد.

بر اساس این گزارش، مقاومت اعلام کرده به دشمن صهیونیستی اجازه عبور از خطوط قرمزی که نبرد سیف القدس ترسیم کرده، نخواهد داد.

در اقدامی با هدف تشدید تنش عمدی در بیت المقدس از سوی رژیم موقت صهیونیستی، عمر بارلیو وزیر امنیت داخلی و یاکوف شابتای ، بازرس کل پلیس، با درخواست راهپیمایی پرچم در اواخر ماه جاری که از سوی شهرک نشینان سازماندهی می شود، موافقت کردند.

رژیم صهیونیستی هر ساله در آستانه روز اورشلیم که در تقویم عبری، مصادف است با 28 می، راهپیمایی بزرگی را برگزار می کند که از باب العامود و محله های قدیمی قدس عبور کرده و به صحن های مسجدالاقصی می رسد و سپس در آنجا برنامه ای موسوم به رقص پرچم ها اجرا می کند و از این طریق خواستار بیرون راندن فلسطینی ها از قدس می شود.

پس از اعلام موجودیت رژیم جعلی رژیم صهیونیستی در یوم النکبه (14 می 1948)،  بخش غربی شهر قدس به تصرف این رژیم و قسمت شرقی به تصرف اردن درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هشدارآمیز مقاومت به تل آویو

پیام هشدارآمیز مقاومت به تل آویو