مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-19سياسي

حمایت از ساخت فیلم و چاپ کتاب با موضوع شهدا


استاندار همدان با بیان اینکه کوتاهی و قصور در زمینه معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جبران شود گفت: دولت از تلاش برای تولید، ساخت فیلم های فاخر و چاپ کتاب با موضوع شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در شورای ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت در همدان با تأکید بر ارائه روایت درست از دفاع مقدس به جامعه اظهار کرد: برخی فیلم های تولید شده در شان و جایگاه شهدا نیستند بنابراین باید با دریافت مشاوره های صحیح نسبت به بازنگری و اصلاح متن آنها برای جلوگیری از هرگونه تحریف واقعیت، اقدام کرد.

وی گفت: مدیریت ارشد استان و مجموعه استانداری از هرگونه تلاش برای تولید، ساخت فیلم های فاخر و همچنین چاپ کتاب با موضوع شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به صورت جدی حمایت می کند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بنیاد شهید در راستای اجرای طرح سپاس و سرکشی از خانواده شهدا اقدام و لیستی مشخصی را تهیه و تنظیم کند افزود: تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان ملزم به سرکشی از خانواده شهدا و ارائه گزارش کار به بنیاد شهید هستند.

  وی با بیان اینکه در جریان این سرکشی از خانواده شهدا، باید برای رفع دغدغه ها و رسیدگی به مشکلات آنها نیز به صورت موثر اقدام شود گفت: برای نهادینه کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ساخت فیلم و چاپ کتاب با موضوع شهدا

حمایت از ساخت فیلم و چاپ کتاب با موضوع شهدا