مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-19سياسي

استاندار خراسان رضوی: مدیران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند


یکی از محوری ترین برنامه های کاری دولت، انتخاب مدیران جوان همراه با روحیه جهادی است و اگر دیدید فرماندار یا مسوولی دچار تشتت است و به موقع تصمیمات لازم را نمی گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی امروز در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی و تشکل های انقلابی و مردمی در سالن اجتماعات فرمانداری تربت حیدریه اظهار کرد: مدیران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند.

ما به کار جهادی اعتقاد و ایمان داریم و با همین نگاه وارد عمل شده ایم و اگر دیدید فرماندار یا مسوولی دچار تشتت است و به موقع تصمیمات لازم را نمی گیرد، بدانید از مدیریت جهادی فاصله گرفته است.

وی افزود: از نگاه ما باید با همین نگاه وضع موجود را در نظر گرفت تا بتوانیم نسبت به رفع مشکات و محدودیت ها اقدام کنیم.

گواه این ادعا موضع اخیر ما در قبال نان یا قبل آن کرونا بود که ابتدا به ساکن با حفظ تعادل وضع موجود، ضمن پیشگیری از التهاب، اقدام به به برنامه ریزی برای رفع مسایل کردیم.

نظری در خصوص انتصابات نیز گفت: هر چند بنای کار ما همان جوان گرایی و روحیه انقلابی و جهادی است، اما باید همه جوانب را در نظر گرفت زیرا ممکن است گاه معذوریت هایی به وجود بیاید یا شاید نکاتی به چشم ما نیامده و شما به عنوان ناظران واقعی، باید به ما تذکر بدهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: مدیران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند

استاندار خراسان رضوی: مدیران باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند