مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-19سياسي

لزوم توجه به آموزش های فنی در راستای نهضت مهارت آموزی


غلامحسین حسینی نیا در روند بازدید از مرکز فنی حرفه ای فیروزآباد، طی گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فیروزآباد از مراکز مطلوب فنی به حساب می آید که از جوانان مستعد و پرتلاشی برخوردار است.

  وی افزود: در بازدیدی که از مراکز فنی و حرفه ای خواهران و برادران شهرستان فیروزآباد صورت گرفت، نقطه نظرات و مشکلات حوزه های کارگاهی از سوی اساتید و مربیان مطرح شد که در مرکز استان فارس در جلسه پایانی، تصمیمات و تمهیدات لازم در جهت رفع این مشکلات صورت می گیرد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: در حوزه فنی و حرفه ای خواهران، تجهیزات مورد نیازی که برای توسعه رشته ها مطالبه شد، تهیه می شود.

حسینی نیا اضافه کرد: هر چقدر که بتوانیم در سطح کشور موضوع آموزش های مهارتی را جدی تر دنبال کنیم و یک نهضت مهارت آموزی داشته باشیم، می توانیم در گام دوم انقلاب برای رسیدن به اهدافی که برای توسعه کشور در نظر داشته، نتیجه مطلوبتری دریافت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از این رو دولت هم نگاه ویژه ای نسبت به بخش تجهیز و توسعه مراکز فنی و حرفه ای در سطح کشور داشته که امید است بتوانیم گام های موثر و استوار در جهت پیشرفت صنعت کشور برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به آموزش های فنی در راستای نهضت مهارت آموزی

لزوم توجه به آموزش های فنی در راستای نهضت مهارت آموزی