مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:222022-05-19ورزشي

آبرسانی به بخش های مرکزی و لیردف جاسک ساماندهی می شود


مسئله آب از چالش های جدی در دو بخش مرکزی و لیردف شهرستان جاسک است که اعتباراتی در این زمینه مصوب شد و در مناطقی که آبرسانی زمانبر است تانکرهای آبرسان تقویت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاسک، مهدی دوستی در پنجمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان به منظور رسیدگی به بخش های استان هرمزگان که این بار با محوریت بررسی مسائل بخش های مرکزی و لیردف شهرستان جاسک برگزار شد مسئله آب را از چالش های جدی این دو بخش دانست.

وی افزود: در این نشست اعتباراتی برای آبرسانی مصوب شد و در برخی مناطق که آبرسانی زمانبر است، به صورت موقت با تقویت تانکرهای آبرسان، در آبرسانی تسریع خواهد شد تا مردم به آب مناسب دسترسی داشته باشند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در زمینه اجرای پروژه های ورزش و جوانان، تکمیل مدارس نیمه کاره، شروع احداث مدارس جدید و ساخت مدارس تخصصی نیز مصوباتی داشتیم.

دوستی ادامه داد: همچنین با توجه به آینده ای که سواحل مکران در زمینه نفت دارند، برای تربیت نیروی انسانی متخصص در این زمینه نیز برنامه هایی دیده شد و در این راستا آموزشکده فنی و حرفه ای در شهرستان جاسک ایجاد می شود.

وی با اشاره به تصویب طرح های مرتبط با رشد، تصریح کرد: حل مشکل بندر و گمرک گوگسر از درخواست های مردمی است که در این جلسه مطرح شد و این موضوع در صف بررسی در هیات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به بخش های مرکزی و لیردف جاسک ساماندهی می شود

آبرسانی به بخش های مرکزی و لیردف جاسک ساماندهی می شود