مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-19ورزشي

سهم آورده سهامداران شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان مصوب شد


میزان سهم آورده هر یک از شرکای شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان 9 در هزار از سود خالص سالیانه پس از کسر مالیات مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان شامگاه چهارشنبه به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور احمد مرادی نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و با هدف تعیین میزان سهم آورده سهامداران و تعیین سمت اعضای هیات مدیره این شرکت در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.

استاندار هرمزگان در خصوص نتایج این نشست، گفت: پس از تبادل نظر با اعضای هیئت مدیره در خصوص تامین منابع مالی شرکت، میزان سهم آورده هر یک از شرکاء، 9 در هزار از سود خالص سالیانه پس از کسر مالیات مصوب شد.

وی با بیان اینکه، ایفای این تعهدات منجر به توسعه زیرساخت ها و حمایت از تیم ها و قهرمانان رشته های ورزشی مختلف می شود، افزود: توسعه ورزش قهرمانی یکی از مهمترین خواسته های مردم هرمزگان از مجموعه دولت در استان است که مشارکت صنایع در این امر، دامنه ورزش قهرمانی را گسترش می دهد.

استاندار هرمزگان گفت: اگر چه ورزش همگانی شور و نشاط اجتماعی را به همراه می آورد اما محرک خوبی برای ایجاد انگیزه در جوانان نیست و توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی بیشترین سهم را در مصون نگه داشتن جوانان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم آورده سهامداران شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان مصوب شد

سهم آورده سهامداران شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان مصوب شد