مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-05-19سياسي

اقدامات زیان بار محیط زیست در قبال «ایران»/ مماشات نخواهیم کرد


نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن انتقاد از عملکرد سازمان محیط زیست در قبال «ایران»، گفت:بارها تذکر داده بویم زیرا گزارش هایی از اقدامات زیان بار محیط زیست در توران نگران کننده بود.

- در واکنش به تلف شدن دومین توله یوز پارک ملی توران شاهرود، ضمن تقبیح فعالیت های آزمایشی بر روی جانوران در خطر انقراض، عرصه های طبیعی و ملی را به آزمایشگاهی فاقد امکانات تشبیه کرد و افزود: عده ای بر این باورند که با سرمایه های این مملکت، بدون درایت و تدبیر می توانند برای خود مدال افتخار بتراشند.

وی با انتقاد از ورود مدیران سازمان محیط زیست به مقوله ای که هیچ گونه تجربه ای در آن ندارند گفت: قریب به 10 روز قبل گزارشات متعددی از اقدامات زیان بار سازمان محیط زیست در پارک ملی توران شاهرود بدست بنده رسید که بلافاصله پس از مشورت با متخصصان این حوزه، تذکرات و ارشادات لازم را خطاب به دست اندر کاران این پروژه صادر کردم.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با برشمردن اشتباهات متعدد مسئولان زیست محیطی کشور در این باره افزود: از بدو کار با دستکاری انسان در طبیعت بکر توران مخالفت کردم و به رغم اصرار آقایان تلاش نمودم تا کاستی های موجود را به نیابت از ملت شریف ایران به مداخله گران یادآور شوم اما هیچ گوشی بدهکار نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات زیان بار محیط زیست در قبال «ایران»/ مماشات نخواهیم کرد

اقدامات زیان بار محیط زیست در قبال «ایران»/ مماشات نخواهیم کرد