مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-19سياسي

نبود زیرساخت های توسعه ای اهالی انگوت را رنج می دهد


نبود زیرساخت های توسعه ای و عدم استقرار نمایندگی ادارات زیرمجموعه کمیسیون اجتماعی در شهرستان انگوت، این منطقه را رنج می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطفعلی زیادی در شورای اداری شهر انگوت که عصر پنجشنبه با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان انگوت با یک هزار و 100 کیلومتر وسعت در سال 99 از شهرستان گرمی منفک شده و به عنوان شهر جدید با 162 روستا و آبادی معرفی شد.

وی تصریح کرد: 25 هزار نفر جمعیت شناور و 9 هزار نفر جمعیت عشایری این منطقه با خشکسالی شدید روبه رو هستند که به نظر می رسد این خشکسالی امسال به اوج خود خواهد رسید.

فرماندار شهرستان انگوت با اشاره به اینکه دامداران و کشاورزان به دلیل خشک شدن مراتع در مضیقه تأمین نهاده های دامی هستند، گفت: امیدواریم دولت با ارائه راهکارهای مناسب بتواند این مشکل را در انگوت حل و زمینه رضایت کشاورزان و دامداران را فراهم کند.

زیادی با اشاره به اینکه عشایر همواره در کنار دولت بوده و به عنوان بازوی توانمند تولید همواره حرفی برای گفتن داشته است، افزود: در بحث جراحی اقتصادی، دولت سیزدهم باید وضعیت کشاورزان و عشایر را نیز به طول ویژه مد نظر داشته باشد تا بتوانیم از این مرحله نیز به شایستگی عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زیرساخت های توسعه ای اهالی انگوت را رنج می دهد

نبود زیرساخت های توسعه ای اهالی انگوت را رنج می دهد