مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-19سياسي

شرکت شستا به تعهدات خود در انگوت عمل کند


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت شستا که قرار است مجموعه سرمایه گذاری بزرگی را در انگوت تکمیل کرده و به بهره برداری برساند، - به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر بسطامی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهر انگوت که با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر آسیب های اجتماعی معضلات بسیاری را در کشور ایجاد کرده که در راستای کاستن از این آسیب ها، نیازمند سرمایه گذاری های کلان هستیم.

وی تصریح کرد: اگر روزی 115 هزار نفر اهالی گرمی و انگوت در این مناطق مستقر بودند، در حال حاضر ما تنها شاهد سکونت 75 هزار نفر هستیم که اغلب مهاجران در مناطق سلمان آباد، عدالت آباد و حاشیه شهرهای اردبیل اسکان یافته اند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما اگر نتوانیم عالمانه و آگاهانه در باب آسیب های اجتماعی وارد شویم، در دراز مدت با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد و امروز بعد از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید این مشکلات ریشه ای حل شود.

بسطامی افزود: اغلب آسیب های اجتماعی به عدم عدالت در توزیع سرمایه ها باز می گردد که اگر وضعیت به همین منوال پیش برود، حاشیه نشینی در شهرها به اوج خود خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت شستا به تعهدات خود در انگوت عمل کند

شرکت شستا به تعهدات خود در انگوت عمل کند