مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-19سياسي

احداث تونل الماس از مطالبات مهم مردم خلخال است


نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث تونل گردنه الماس در جاده خلخال- اسالم از مطالبات مهم مردم خلخال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری عصر امروز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان خلخال اظهار کرد: احداث تونل گردنه الماس در جاده خلخال- اسالم مطالبه به حق مردم شهرستان های خلخال و کوثر از استاندار و دولت فعلی است.

وی افزود: اقدامات اولیه با پیگیری مقامات استانی و کشوری انجام و پروژه در ردیف بودجه امسال قید شده و پیگیری ها برای اخذ ماده 23 انجام می شود.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، تکمیل جاده خلخال- کلور- درام را مطالبه دیگر اهالی شهرستان خلخال عنوان کرد و ادامه داد: در 2 سال گذشته این پروژه 20 درصد پیشرفت داشته که در طی این مدت بیش از 57 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و طبق قول راه و شهرسازی استان اردبیل، این پروژه تا آذرماه به بهره برداری رسیده و تردد در جاده کلور- درام ممکن خواهد بود .

اسماعیلی بیان کرد: در سفر استاندار اردبیل، مردم مطالبه تکمیل و ادامه کمربندی و کنارگذر شهر خلخال را داشتند که این به عنوان یک نیاز اصلی برای شهر خلخال مطرح است و همچنین سد هشجین و تکمیل جاده 13 کیلومتری هشجین نیز باید در دستور کار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تونل الماس از مطالبات مهم مردم خلخال است

احداث تونل الماس از مطالبات مهم مردم خلخال است