مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:072022-05-19ورزشي

لزوم فعال سازی بندر و گمرک گوگسر به عنوان یکی از پروژه های محوری


استاندار هرمزگان از پیگیری فعال سازی بندر و گمرک گوگسر به عنوان یکی از پروژه های محوری رشد در این منطقه خبرداد.

- ، مهدی دوستی عصر پنجشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان به منظور رسیدگی به بخش های استان هرمزگان که این بار با محوریت بررسی مسائل بخش های مرکزی و لیردف شهرستان جاسک برگزار شد، با اشاره به مصوبات این نشست در حوزه های مختلف، عنوان کرد: مسئله آب از چالش های جدی در دو بخش مرکزی و لیردف شهرستان جاسک است که در این جلسه، اعتباراتی برای آبرسانی مصوب شد و در برخی مناطق که آبرسانی زمانبر است، مقرر شد به صورت موقت با تقویت تانکرهای آبرسان، در آبرسانی تسریع شود تا مردم به آب مناسب دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: در زمینه اجرای پروژه های ورزش و جوانان، تکمیل مدارس نیمه کاره، شروع احداث مدارس جدید و ساخت مدارس تخصصی نیز مصوباتی داشتیم.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین با توجه به آینده ای که سواحل مکران در زمینه نفت دارند، برای تربیت نیروی انسانی متخصص در این زمینه نیز برنامه هایی دیده شد و در این راستا آموزشکده فنی و حرفه ای در شهرستان جاسک ایجاد می شود.

دوستی با اشاره به تصویب طرح های مرتبط با رشد، تصریح کرد: حل مشکل بندر و گمرک گوگسر از درخواست های مردمی است که در این جلسه مطرح شد؛ این موضوع در صف بررسی در هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعال سازی بندر و گمرک گوگسر به عنوان یکی از پروژه های محوری

لزوم فعال سازی بندر و گمرک گوگسر به عنوان یکی از پروژه های محوری