مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 19:072022-05-19اقتصادي

فروش 115میلیاردتومانی نمایشگاه کتاب در بخش حضوری و مجازی


قائم مقام و سخنگوی سی وسومین نمایشگاه کتاب گفت: در بخش حضوری و مجازی تا شب گذشته، نمایشگاه کتاب 115 میلیارد تومان فروش داشته است.

- ، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در هشتمین نشست خبری این رویداد فرهنگی که امروز پنجشنبه 29 اردیبهشت در کمیته ناشران داخلی نمایشگاه برگزار شد، گفت: به مردم توصیه می کنیم از فرصت باقی مانده اعلام قبلی نمایشگاه کتاب استفاده کنند و به هوای این که بخش حضوری نمایشگاه تمدید می شود، نباشند.

وی افزود: تمدید نمایشگاه موضوع پیچیده ای است و نیازمند هماهنگی دستگاه های مختلف است لذا مسئله تمدید حضوری نمایشگاه بعید است که اتفاق بیفتد.

اگر هم تمدید داشته باشیم، در بخش مجازی نمایشگاه خواهد بود، پس مردم از فرصت باقی مانده خصوصاً فردا استفاده کنند.

رمضان: افزود: درباره تمدید بخش مجازی هم گفت: باید ببینیم طی امروز و فردا، الگوی مراجعه مردم به بخش مجازی چطور خواهد بود اگر میزان مراجعات به حدی باشد که نیازمند تمدید باشد، تمدید خواهیم داشت.

قائم مقام سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در نمایشگاه مجازی اول میانگین حضور تا اتمام خرید هر مراجعه کنند، 24 دقیقه بود، در نمایشگاه مجازی که در بهمن برگزار کردیم با بهبودهایی که در فرایند جست وجو و دسترسی ها و دسته بندی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 115میلیاردتومانی نمایشگاه کتاب در بخش حضوری و مجازی

فروش 115میلیاردتومانی نمایشگاه کتاب در بخش حضوری و مجازی