مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-05-19حوادث

کشف پنیر و روغن احتکاری در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف پنیر و روغن احتکاری در استان خبر داد.

- ، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای شناسایی و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجه پنیر در یک انبار کارخانه تولید لبنیات در شهر کیان مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران با شناسایی محل نگهداری اقلام، با همکاری گشت تعزیرات و صمت در بازرسی از انبار کارخانه تولید لبنیات بیش از 15 تن پنیر احتکاری را کشف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف که مالک انبار مذکور بود شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 2 تن روغن خوراکی احتکار شده در لردگان سردار امان اللهی با بیان اینکه مأموران امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجه روغن خوراکی در یک انبار در شهر لردگان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت، مطرح کرد: مأموران با شناسایی محل نگهداری اقلام، با همکاری اداره تعزیرات و ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پنیر و روغن احتکاری در چهارمحال و بختیاری

کشف پنیر و روغن احتکاری در چهارمحال و بختیاری