مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-20اقتصادي

5 پیشنهاد به دولت همزمان با اصلاح یارانه ها/ منافع رانت خواران از بین رفته است


وزیر اسبق بازرگانی با بیان اینکه اصلاح یارانه ها، منافع عده ای را به خطر انداخته و رانت ها و فرصت هایی که به ناحق از آن استفاده می کردند را از بین برده است، - یحیی آل اسحاق در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در رابطه با اقدام دولت در مورد اصلاح یارانه ها، گفت: اقدام دولت در رابطه با این موضوع بسیار شایسته، جسورانه و شجاعانه بود و اقدام دولت در رابطه با اصلاح یارانه ها بسیار قابل تقدیر و تشکر است.

  این کارشناس اقتصادی بیان داشت: تمهیداتی که دولت برای این اقدام اندیشیده  قابل تقدیر است و اینکه بعد از چند روز آثار مثبت اصلاح یارانه ها در برخی کالاها خود را نشان می دهد از نکات مثبت طرح به شمار می رود که البته به تدریج نیز این طرح برخی از نقاط مبهم خود را نیز نشان خواهد داد.

  رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق بیان داشت: در مجموع اقدام دولت درباره حذف یارانه ها یک موضوع ملی است که مصالح آن مربوط به عامه ملت است و جریانات سیاسی، اشخاص و گروه ها باید همین دیدگاه را نسبت آن داشته باشند و از این موضوع به عنوان سکویی برای اهداف سیاسی و یا منافع سازمانی خود استفاده نکنند.

  وزیر اسبق بازرگانی بیان داشت: از آنجا که موضوع اصلاح یارانه ها یک امر ملی است همه باید دست به دست هم بدهند تا این موضوع با کمترین عارضه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پیشنهاد به دولت همزمان با اصلاح یارانه ها/ منافع رانت خواران از بین رفته است

5 پیشنهاد به دولت همزمان با اصلاح یارانه ها/ منافع رانت خواران از بین رفته است