مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-20سياسي

دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در احداث راه ارتباطی بندرعباس لار به سمت شیراز


مشاور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی با اشاره به اینکه راه ارتباطی بندرعباس لار به سمت شیراز هم از نظر توسعه ای و هم از جهت جاده ای و تصادفات مهم است و بیش از 100 کیلومتر از این پروژه باقی مانده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، همایش تجلیل از خیرین راهساز اداره کل راه وشهرسازی لارستان و غرب استان هرمزگان با حضور معاون وزیر راه وشهرسازی، فرمانداران شهرستان های جنوب استان فارس، شهرداران، ائمه جمعه  و جماعات تسنن و تشیع در سالن همایش های اداره کل راه وشهرسازی لارستان برگزار شد.

در این همایش مدیرکل راه وشهرسازی لارستان با برشمردن مهمترین آثار نیکوکاری، دوستی و محبت، خیروسعادت دنیوی و اُخروی، آرامش روحی و رفع مشکلات مردم و غیره گفت: احسان و نیکوکاری همت بلند و قلب رئوف می خواهد نه صرفا تمکن مالی.

حسن شبانی انجام کار خیر در خطه لارستان و غرب استان هرمزگان را دارای صبغه طولانی در امورات مختلف نظیر ساخت آب انبارها، مدارس و دانشگاه ها، مساجد یا مسکن محرومین دانست و افزود: در حوزه راهسازی نیز طی چند سال اخیر شاهد حضور خیرین در زمینه های راه های روستایی، فرعی و اصلی بوده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت راه ها موجب رونق بخشی و توسعه اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی و غیره می شود، تصریح کرد: طی تفاهم نامه انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در احداث راه ارتباطی بندرعباس لار به سمت شیراز

دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در احداث راه ارتباطی بندرعباس لار به سمت شیراز