مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-20اقتصادي

ماشین آلات پیمانکار در محور کلور – درام 2 برابر افزایش یافته است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ماشین آلات و تجهیزات فنی و اجرایی پیمانکاران راه ارتباطی کلور – درام نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری ظهر جمعه در جریان بازدید استاندار اردبیل از پروژه راه ارتباطی کلور – درام در خلخال اظهار کرد: نه تنها این پروژه در هیچ مقطعی تعطیل نشده بلکه پیمانکاران با توانی مضاعف در این محور ارتباطی مشغول کارهای عمرانی و اجرایی هستند.

وی تصریح کرد: برای تکمیل پروژه های حوزه راه اصلی و بزرگراهی استان منابع 600 میلیارد تومانی از طریق فاینانس بانکی تأمین شده که 100 میلیارد تومان آن از طریق بانک عامل برای محور ارتباطی کلور – درام اختصاص می یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با پیگیری استاندار اردبیل، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نماینده جنوب استان در کنار تأمین اعتبارات ماده 56، از محل ردیف ملی نیز برای این محور ارتباطی اعتبارات مناسبی تخصیص یافته است.

حیدری افزود: با تلاش و پیگیری پیمانکار قرار است مشکلاتی نظیر معارض و رانش محدود ایجاد شده در مسیر برطرف و در پاسخ به مطالبات مردم جنوب استان این محور شریانی به بهره برداری برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با بازدیدهای مکرری که مسئولان استانی و وزارت راه و شهرسازی انجام می دهند، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین آلات پیمانکار در محور کلور – درام 2 برابر افزایش یافته است

ماشین آلات پیمانکار در محور کلور – درام 2 برابر افزایش یافته است