مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-20سياسي

ارتقای بهره وری با تولید دانش بنیان در استان اردبیل


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: ارتقای بهره وری در سال مزین به «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» با تکیه بر اقتصاد دانش بنیان امکان پذیر است.

- خبرنگار مهر ، داود شایقی پیش از خطبه های نماز جمعه اردبیل با گرامیداشت اول خرداد روز بهره وری و بهینه سازی مصرف اظهار کرد: یکی از مسائل و موضوعات بسیار مهم در کشور ارتقا بهره وری و رعایت اصل بهینه سازی مصرف در همه بخش هاست تا کشور ما بتواند در مسیر توسعه پیشرفت گام های جدی بردارد.

وی نامگذاری سال جدید را به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی یادآور شد و تصریح کرد: در زندگی فردی، اجتماعی و ابعاد سرمایه گذاری، کارهای عمرانی و اجرایی باید اصل بهره وری مورد توجه قرار گرفته و در این حوزه همه تلاش جدی برای ارتقا سطح بهره وری را داشته باشند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل مفهوم بهره وری را افزایش توان تولید با هزینه کم اعلام کرد و گفت: دانش آموزی که 10 ساعت برای کنکور درس می خواند اگر نتیجه ای از کار و فعالیت خود نگیرد، در حقیقت خطاب بهره وری پایین را برای او اعلام می کنند.

شایقی افزود: در عرصه تولید نیز کارخانه ای که با 80 درصد ظرفیت فعالیت کرده و 20 درصد ظرفیت خالی دارد زمینه و بسترساز توسعه و پیشرفت روزافزون قرار می گیرد به شرط آنکه بهره وری در آن افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای بهره وری با تولید دانش بنیان در استان اردبیل

ارتقای بهره وری با تولید دانش بنیان در استان اردبیل