مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-20سياسي

بیمارستان آیت الله خویی تکمیل می شود


معاون پارلمانی رییس جمهور در شورای اداری خوی بر اهتمام دولت در تکمیل بیمارستان آیت الله خویی و ارتقای دانشکده علوم پزشکی خوی به دانشگاه تاکید کرد.

- ، محمد حسینی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری خوی، اظهار کرد: تکمیل بیمارستان آیت الله خویی، ارتقای دانشکده علوم پزشکی خوی به دانشگاه مطابه به حق مردم است و در این دولت حتماً تکمیل خواهند شد وی این شهرستان را مرکز تشییع و زادگاه علمای بزرگی همچون آیت الله خوی دانست و اظهار کرد: وجود مشاهیر زیاد و چهره های برجسته مذهبی و ادبی در خوی یک هویت است و این هویت باید زنده نگه داشته شود.

حسینی با اشاره به نتایج مثبت سفرهای رییس جمهور به استان های مختلف افزود: سفرهای ریاست جمهوری در راستای حل مشکلات جامعه و استماع پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده در مسائل مختلف است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه شرایط کشور در یک شرایط سختی است و دولت با همراهی و عنایت مردم ودر حال گذر از این شرایط سخت است، گفت: همگرایی مردم با دولت نشان از همگرایی و اعتماد مردم به دولت است وی پیگیری شخص رییس جمهور از مشکلات جامعه را از شاخصه های دولت انقلابی دانست و تصریح کرد: تحولات خوبی در دولت شکل گرفته است و این راه ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان آیت الله خویی تکمیل می شود

بیمارستان آیت الله خویی تکمیل می شود