مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-20سياسي

مقاومت رمز موفقیت ملت ایران است


امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه رمز موفقیت مقاومت است گفت: هر جا مردم ما پای کار و مقاوم بودند در طول 43سال معجزه ها رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبرپور در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهارداشت: اگر انسان می خواهد به کمال رسد باید از مسیر تقوا به این مهم دست یابد.

  امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه از اولویت ترین و مستحکم ترین راه ها برای رسیدن به جامعه ای سالم دست یافتن به تقوای الهی است افزود: یکی از مهمترین و اصلیترین مباحث امروز جامعه اسلامی و ایرانی موضوع جمعیت است.

  وی با اشاره به اینکه در مولفه جمعیت سه موضوع دارای اهمیت است تصریح کرد: اولین موضوع موثر در جمعیت تشکیل زندگی و خانواده، مولفه دوم تحکیم  و استحکام خانواده و مولفه سوم تکثیر نسل است.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه کشوری که پیر شود مورد هجمه چپاولگران خواهد بود و نخبگانش کاهش پیدا خواهند کرد اظهاداشت: جامعه رو به پیری استقامتش کاهش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب چندین سال شعار سال را موضوعات اقتصادی تعیین کردند افزود: امروز روزنه هایی پیداست و البته جراحی بدون رنج نمی شود ولی اگر غده ای از بدن بخواهبم بیرون برود قطعا این جراحی لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت رمز موفقیت ملت ایران است

مقاومت رمز موفقیت ملت ایران است