مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-20سياسي

پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن برای مردم ملموس باشد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن برای مردم ملموس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عصر امروز در شورای مسکن شهرستان شاهرود در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهرود اظهار کرد: در خصوص آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن، شهرداری ها باید پیشرو باشند و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: اولین گام در نهضت ملی مسکن که مردم را باید امیدوار کند، پیشرفت فیزیکی پروژه ها مخصوصاً آماده سازی این پروژه هاست؛ به طوری که برای مردم ملموس باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ساماندهی افرادی که در این طرح افتتاح حساب کرده اند، در اولویت قرار گیرد و تعیین تکلیف واگذاری و آماده سازی ها با اولویت واگذاری به شهرداری ها انجام شود.

حمیدی تصریح کرد: بنیاد مسکن جزو کارگزارهای برتر استان سمنان در بحث ساخت مسکن بوده و توافق خوبی با کارگزاری ها در بحث ساخت مسکن در قالب اجرای طرح جهش ملی مسکن در اداره کل راه و شهرسازی شرق استان صورت گرفته است.

وی افزود: نیاز است تا این اقدامات مطلوب همراه با نظارت، همکاری و هماهنگی جهت دستیابی به موفقیت و رتبه های برتر کشور ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن برای مردم ملموس باشد

پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن برای مردم ملموس باشد