ارائه آخرین دستاوردهای هوش مصنوعی در کسب و کارهای نوینرویداد تجربه محور هوش مصنوعی و صنعت از سوی کارگزاری مفید در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. - در این رویداد علمی که با تمرکز بر فعالیت های مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم داده برگزار شد، سخنرانی هایی با محور به اشتراک گذاشتن تجربیات فعالان این حوزه از شرکت های داخلی و بین المللی ارائه شد. در این رویداد یک روزه علی الهی، مدیر واحد هوش مصنوعی تپسی در خصوص تجربیات این شرکت در حوزه هوش مصنوعی سخنرانی کرد و با موضوع محوری پشت هر سفر چه می گذرد؟ به جزییات بهره گیری از هوش مصنوعی توسط تپسی پرداخت. او در خصوص انتخاب مبدا و مقصد، قیمت گذاری و تخمین زمان سفر و چالش های که هر کدام از این بخش ها در حوزه بهره گیری از هوش مصنوعی دارند، مصادیق و مثال ها را بیان کرد. الهی در خصوص یکی از مهمترین بخش های ارائه خدمات این مجموعه که قیمت گذاری است، گفت: واقعیت این است که بیزنس ما داینامیک بالایی دارد. عرضه و تقاضا به شدت بالا و پایین می شود. از همین رو ابزاری به نام سرچ پرایسینگ داریم که وظیفه این ابزار این است که بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار کند اما نمی تواند قیمت را از یک حدی پایین تر بیاورد. به این دلیل که سفر عملا برای سفی ر یا همان راننده صرفه اقتصادی ندارد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |