مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 07:522022-05-21سياسي

ارائه بالغ بر22 هزار ساعت مشاوره حقوقی و قضایی در مساجد به شهروندان یزدی


رییس کل دادگستری استان یزد با تاکید بر لزوم بالا بردن آگاهی های حقوقی و قضایی در سطح جامعه گفت: در این راستا طرح 30 شب 30 سنگر آگاه سازی حقوقی و قضایی در ماه مبارک رمضان در مساجد شاخص یزد و شهرستان ها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری شامگاه دیروز در حاشیه سی امین و آخرین جلسه طرح 30 شب 30 سنگر آگاه سازی حقوقی و قضایی که در محل آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) برگزار شد در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: طرح 30شب 30 سنگر آگاه سازی حقوقی و قضایی از شب اول ماه مبارک رمضان شروع و در این ماه پر برکت و لیالی ارزشمند، در مساجد منتخب شهر یزد و سایر شهرستان های استان برگزار گردید.

وی افزود: این طرح در راستای اجرای سند تحول قوه قضاییه، مردمی کردن آن، افزایش سرمایه های اجتماعی و بالابردن سطح آگاهی های حقوقی و قضایی مردم برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: در طرح 30 شب 30 سنگر آگاه سازی حقوقی و قضایی، پنج مقام قضایی از رده های مختلف شامل معاونین ارشد دادگستری استان، روسا و مستشاران محاکم تجدید نظر، قضات رسیدگی کننده در محاکم بدوی و قضات جوان دادسرا  و همچنین مدیران کل و نمایندگان دستگاه های وابسته و وکلایی از مرکز وکلای قوه قضاییه در یکی از مساجد منتخب حضور یافته و به مردم و مراجعین مشاوره حقوقی و قضایی ارائه می دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بالغ بر22 هزار ساعت مشاوره حقوقی و قضایی در مساجد به شهروندان یزدی

ارائه بالغ بر22 هزار ساعت مشاوره حقوقی و قضایی در مساجد به شهروندان یزدی