مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-05-21ورزشي

نبود ناظر در ورزش اصفهان آسیب بزرگی است


رییس انجمن پیشکسوتان ورزش استان اصفهان یکی از آسیب های ورزشی امروز در رشته های مختلف را نبود ناظر دانست و گفت: باید بر سلامتی و درستی رشته های ورزشی نظارت وجود داشته باشد.

- در خصوص وضعیت ورزش و سلامت مردم در اصفهان اظهار داشت: جایگاه ورزش در اصفهان استعماری است و برخی از کارخانه های بزرگ و صنعتی وابسته به دولت مانند فولادمبارکه و … ورزش را در انحصار خود درآوردند و می توانند برای آن تبلیغ و طرفدار جذب کنند.

وی افزود: فوتبال در واقع به یک ابزار برای تبلیغات و سرمایه گذاری تبدیل شده که سایر ورزش ها به حاشیه رانده می شوند و این یکی از آسیب های حوزه ورزش است.

اخلاق و جوانمردی محور اصلی ورزش باشد رییس انجمن پیشکسوتان ورزش استان اصفهان با بیان اینکه ورزش های باستانی باید بر اخلاق و جوانمردی تاکید بیشتری داشته باشند، گفت: یکی از آسیب های ورزشی امروز در رشته های مختلف نبود ناظر است که بر سلامتی و درستی رشته های ورزشی نظارت کنند و محور اصلی ورزش ها از جمله ورزش باستانی را که اخلاق و ادب است بدان تاکید کنند.

وی افزود: در این خصوص متأسفانه فرهنگ سازی درستی نشده است و اغلب باستانی کارها از قشر مشاغل آزاد هستند و تحصیل کرده ها سمت این ورزش نمی روند و محیط زورخانه نمی تواند جوانان ما را جذب کند، زیرا برخی از آنها برخلاف ارزش ها حرکت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود ناظر در ورزش اصفهان آسیب بزرگی است

نبود ناظر در ورزش اصفهان آسیب بزرگی است