مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-21اقتصادي

از پرتکرارترین علل نازایی تا میزان موفقیت در مرکز ناباروری شهرکرد


مدیر مرکز ناباروری حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: آمار موفقیت جهانی در درمان ناباروری بین 30 تا 35 درصد است اما این آمار در مرکز ناباروری شهرکرد به حدود 40 درصد می رسد.

- آمنه فرخی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: آمار نازایی در کشور حدود 22 درصد است اما این آمار در استان چهارمحال و بختیاری به 25 درصد می رسد.

مدیر مرکز ناباروری حضرت فاطمه زهرا(س) با بیان اینکه این مرکز به علت کمبود بودجه از نظر تأمین هزینه تجهیزات و مواد مصرفی گاهی دچار مشکل و تنگنا می شود، افزود: همچنین وجود فقط یک متخصص نازایی در این مرکز باعث افزایش فشار کاری و اغلب نارضایتی مراجعین می شود.

هزینه درمان ناباروری چقدر است؟ وی با اشاره به اینکه هزینه های درمان ناباروری متغیر است، اظهار داشت: هزینه درمان برای زوج هایی که جنین دارند حدود 15 میلیون تومان و برای زوج های که باید جنین اهدایی دریافت کنند حدود 40 تا 50 میلیون تومان است.

فرخی با تاکید بر اینکه مدت زمان درمان برای هر زوج کاملا متفاوت است، بیان کرد: بطور کلی درمان ناباروری طولانی مدت و نیازمند صبر و حوصله زیاد است.

نمره قابل قبول مرکز ناباروری شهرکرد در موفقیت درمان وی با اشاره به اینکه آمار موفقیت جهانی در درمان ناباروری بین 30 تا 35 درصد است، تصریح کرد: این آمار در مرکز ناباروری حضرت فاطمه زهرا(س) حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پرتکرارترین علل نازایی تا میزان موفقیت در مرکز ناباروری شهرکرد

از پرتکرارترین علل نازایی تا میزان موفقیت در مرکز ناباروری شهرکرد