مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-21سياسي

به دنبال دریافت بودجه مستقل برای شورا های اسلامی استان هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی نماینده تهران و رییس دبیرخانه شورای عالی استان ها در نخستین اجلاس روسای شورا های اسلامی استان ها کشور که در گرگان برگزار می شد ضمن تشکر از شورای استان گلستان برای برگزاری این اجلاس گفت: - صادقی با بیان اینکه باید برای شورا های اسلامی استان مانند شورای عالی استان ها بودجه مستقل در نظر گرفته شود گفت: پیگیر این مسئله هستیم تا به هر روشی که شده این مشکل را حل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی نماینده تهران و رییس دبیرخانه شورای عالی استان ها در نخستین اجلاس روسای شورا های اسلامی استان ها کشور که در گرگان برگزار می شد ضمن تشکر از شورای استان گلستان برای برگزاری این اجلاس گفت: در بودجه سال جاری مبلغ قابل توجهی برای استان ها در نظر گرفته شده است.

هرچند پیشنهاد ما این بود که همانند شورای عالی استان ها باید برای شورا های اسلامی استان ها نیز بودجه مستقل در نظر گرفته شود.

وی افزود: اخیرا این پیشنهاد از سوی دفتر ریاست محترم جمهوری در حال پیگیری است و از سازمان برنامه و بودجه خواسته شده است تا به سرعت موضوع اختصاص بورجه مستقل شورا های استان بررسی و گزارش تهیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال دریافت بودجه مستقل برای شورا های اسلامی استان هستیم

به دنبال دریافت بودجه مستقل برای شورا های اسلامی استان هستیم