مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-21سياسي

حضور خانواده 80 شهید چهارمحال و بختیاری در کنگره شهدای روحانی


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) از برگزاری کنگره 3 هزار و 300 شهید جامعه روحانیت خبر داد و گفت: 80 نفر از این شهدا متعلق به چهارمحال و بختیاری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین امان الله حسینی صدر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری از برگزاری کنگره روحانیون شهید خبر داد و گفت: تعداد سه هزار و 300 شهید جامعه روحانیت در کشور وجود دارد که 80 نفر از این شهدا متعلق به چهارمحال و بختیاری هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) با بیان رشادت های جامعه روحانیت در جبهه های جنگ حق علیه باطل ادامه داد: آمار شهدای جامعه روحانیت به نسبت سایر اقشار بیشتر است و بعد از جنگ این قشر اثرگذار در حوزه های سازندگی، مبارزه با تحریف و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: فردا خانواده های شهدای جامعه روحانیت استان به مدرسه ولایت شهرکرد دعوت شده و به صورت ویدئو کنفرانسی در کنگره شهدای جامعه روحانیت شرکت خواهند کرد.

حسینی صدر تصریح کرد: بیشتر شهدای جامعه روحانیت در میانگین سنی 18 تا 25 سال بوده و عمدتا در عملیات های کربلای 4 و 5 به درجه شهادت رسیده اند به طوری که فقط در عملیات کربلای 5 تعداد 567 شهید از این قشر تقدیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خانواده 80 شهید چهارمحال و بختیاری در کنگره شهدای روحانی

حضور خانواده 80 شهید چهارمحال و بختیاری در کنگره شهدای روحانی