مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-05-21سياسي

بازنشستگان تأمین اجتماعی در انتظار تحقق مطالبات / جزییات نامه به رییس جمهور


رییس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، در نامه ای به رییس جمهور، خواستار توجه به مسائل و مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران شده است.

- علی اصغر بیات در گفتگو با آیینه تمام نمای شاغلان هستند، مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با بیان این مطلب که بازنشستگان و مستمری بگیران در دوران اشتغال نقشی غیر قابل انکار در سرفرازی و آبادانی این مرز و بوم ایفا کرده اند و امروز در معرض دیدگان و قضاوت همگان قرار دارند، افزود: زیبنده نیست هر روز شاهد فریاد عدالتخواهی آنها و بی توجهی به امور بدیهی و اولیه از سوی مسئولان باشیم.

بیات در ادامه این نامه عنوان داشته است: چند صباحی از تصویب افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی مطابق با اصول و مواد قانونی مشخص و مصرح از جمله مصوبات شورای عالی کار گذشته است.

اعتراض، ناخرسندی و نگرانی بر حق تشکلات و کانون های بازنشستگی سراسر کشور که جمعیتی بالغ بر 12 میلیون نفر را نمایندگی می کنند، از گوشه کنار به گوش می رسد.

سایه بی اعتمادی و خطر کاهش بیش از پیش سرمایه اجتماعی و جنب و جوش فرصت طلبان داخلی و خارجی روز به روز بیشتر می شود و وعده های گاه بی گاه مسئولان و بیان عذرهای بدتر از گناه روح و روان بازنشستگان و مستمری بگیران را به بازی گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگان تأمین اجتماعی در انتظار تحقق مطالبات / جزییات نامه به رییس جمهور

بازنشستگان تأمین اجتماعی در انتظار تحقق مطالبات / جزییات نامه به رییس جمهور