مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-21سياسي

48 هزار معلم جدید در کشور از اول مهر وارد مدارس می شوند


اول مهر 48 هزار معلم جدید در کشور اول مهر وارد کلاس های درس خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا مرادصحرایی پیش از ظهر امروز در مجمع خیرین دانشگاه فرهنگیان کشور در ارتباط ویدیوکنفرانس با اعضای این جلسه اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان وظیفه دارد، مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این دانشگاه را دنبال کنند.

وی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی را از اولویت های دانشگاه فرهنگیان برشمرد و ادامه داد: به ازای هر 20 دانشجو باید یک استاد باشد در حالی که هم اکنون به ازای هر 100 دانشجو یک استاد داریم.

مرادصحرایی عنوان کرد: 50 ممیز دو درصد برگزیدگان کنکور را جذب می کنیم، اما فضاهای ما مانند پادگان است و دانشگاه فرهنگیان گرچه باید مطابق رسالت و قانون شبانه روزی باشد، اما فضایی برای این کار در اختیار نداریم.

وی ابراز داشت: دست دانشگاه های مادر مانند دانشگاه شهید باهنر کرمان باید در دست دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد تا از ظرفیت موجود استفاده شود.

رییس دانشگاه فرهنگیان کشور اضافه کرد: 25 هزار معلم آماده داریم که از اول مهر سر کلاس درس هستند و از ورودی های سال 98 هم 23 هزار نفر از دانشگاه خارج می شوند و وارد کلاس درس می شوند و دو ترم باقی مانده تحصیلی خود را همزمان با تدریس در مدرسه به پایان می رسانند، بنابراین ظرفیت پذیرش دانشجومعلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 هزار معلم جدید در کشور از اول مهر وارد مدارس می شوند

48 هزار معلم جدید در کشور از اول مهر وارد مدارس می شوند