مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-21اقتصادي

80 درصد تهسیلات بانکی را 20 نفر دریافت کرده اند


رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به موضوع تسهیلات بانکی گفت: 80 درصد تسهیلات را 20 نفر ابربدهکار بانکی اخذ کرده اند، از این رو ضرورت دارد به این مسئله ورود شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در جلسه ای که با حضور رییس سازمان بازرسی، قائم مقام و معاون اقتصادی و بازرسان معاونت اقتصادی این سازمان برگزار شد، ذبیح الله خداییان بر لزوم ورود این معاونت به موضوعات کلان بانک ها تاکید کرد و خطاب به بازرسان گفت: شما علاوه بر اینکه حوزه وسیع و تأثیرگذاری را در جامعه برعهده دارید از اختیارات کامل برای نظارت و بازرسی برخوردارید و نمی توانید بگویید اختیار نداشته ام بر این اساس ضرورت دارد که به موضوعات کلان بانک ها ورود داشته باشد.

وی در این نشست با اعلام اینکه مشکلات بانک ها کم نیست این نکته را هم مورد اشاره قرار داد که کشف فسادهاد بانکی به دلیل سروکار داشتن با پول سخت و دشوار نیست.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از معاونت اقتصادی، سربازرس و تمامی همکاران این معاونت خطاب به افراد حاضر در این نشست گفت: بدون شک زحماتی که شما می کشید نزد خداوند محفوظ و اجرش با خداست، زیرا با خلوص نیت خودتان را به دردسر انداخته اید تا برای احقاق حق و اجرای عدالت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد تهسیلات بانکی را 20 نفر دریافت کرده اند

80 درصد تهسیلات بانکی را 20 نفر دریافت کرده اند