مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-21حوادث

تکرار قصه پرغصه حریق در بهشت پرندگان


رییس ذخیره گاه زیست کره میانکاله د گفت: روز گذشته باز هم شاهد تکرار حریق در میانکاله بودیم که خوشبختانه خیلی سریع مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حریق های سریالی قصه پرغصه ای است که به ویژه در فصل گرم سال بهشت پرندگان را غرق در دود و آتش می کند.

علی کلانه رییس ذخیره گاه زیست کره میانکاله در این باره، اظهار کرد: روز گذشته باز هم شاهد تکرار حریق در میانکاله بودیم که خوشبختانه خیلی سریع مهار شد.

*مهار سریع آتش سوزی در پناهگاه حیات وحش میانکاله وی افزود: روز گذشته یک مورد آتش سوزی در نوار ساحلی این پناهگاه رخ داد، که با تلاش چهار ساعته ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله مهار و اطفا شد.

رییس ذخیره گاه زیست کره میانکاله با بیان اینکه وسعت آتش سوزی کمتر از هزار مترمربع بوده است، اضافه کرد: عامل آتش سوزی، انسانی بوده و شناسایی فرد متخلف در دست بررسی است.

کلانه گفت: از ابتدای امسال هشتمین مورد آتش سوزی در میانکاله بوده که تاکنون 8 هکتار از این پناهگاه در آتش سوخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، باتوجه به کمبود امکانات و تجهیزات اطفای حریق در میانکاله و تبعات سوء آن در مهار آتش و حفظ ذخیره گاه، در سفر آیت الله رییسی رییس جمهور از تالاب میانکاله مقرر شد پایگاه اطفای حریق میانکاله راه اندازی شود که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار قصه پرغصه حریق در بهشت پرندگان

تکرار قصه پرغصه حریق در بهشت پرندگان