مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-21سياسي

یک میلیون و 170 هزار تماس برای آزادی 9 زندانی زن


رییس هیات امناء ستاد دیه کشور با اشاره به پویش ختم سوره یس گفت: در این پویش یک میلیون و 170 هزار تماس برای آزادی 9 زندانی زن گرفته شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی، رییس هیات امناء ستاد دیه کشور با اعلام این خبر گفت: اپراتور اول تلفن همراه، رمضان امسال با شعار ترویج فرهنگ اسلامی و با هدف آزادی حداکثری زندانیان زن سرپرست خانواده، پویش ختم سوره یس را کلید زد تا به واسطه این اقدام خیر مشترکان این شرکت در قالب پویش مردمی همیار ستاد دیه در امر آزادی زندانیان غیربزهکار باشد.

وی افزود: در این پویش مردمی که به مدت 30 روز مدیریت شد، مشترکان تلفن همراه می توانستند به صورت رایگان با شماره 9998  تماس گرفته و افزون بر سهیم شدن در ثواب ختم سوره یس در اجر بزرگ مساعدت از مستندان دربند نیز مشارکت کند.

جولایی اظهار کرد: با توجه به این که در طول اجرای این کمپین بیش از یک میلیون و 170 هزار تماس با مدت زمان 3 میلیون و 345 دقیقه شنیدن کلام وحی، به ثبت رسید، همراه اول در ازای این مشارکت جمعی، رقمی بیش از 7 میلیارد ریال را از محل بودجه مسوولیت اجتماعی خود و از طریق ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند به مسئله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 170 هزار تماس برای آزادی 9 زندانی زن

یک میلیون و 170 هزار تماس برای آزادی 9 زندانی زن