مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-21سياسي

متولی موقوفه حسینیه امینی ها باید پاسخگوی تخلفات صورت گرفته باشد


اداره کل اوقاف و میراث فرهنگی قزوین در بیانیه ای مشترک خواستار پاسخگویی صریح و شفاف متولی موقوفه حسینیه امینی ها نسبت به هنجار شکنی صورت گرفته در این حسینیه شدند.

- ، شب گذشته پس از انتشار ویدئویی از برخی اقدامات هنجار شکنانه در حسینیه تاریخی و موقوفه امینی ها در قزوین موجی از اعتراضات نسبت به ادارات کل اوقاف و امور خیریه و نیز میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در استان قزوین شکل گرفت.

در پی این اعتراضات، ادارات کل اوقاف و امور خیریه و نیز میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در استان قزوین در بیانیه ای مشترک نسبت به این هتک حرمت و هنجارشکنی رخ داده واکنش نشان دادند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: قال رسول الله (ص):إِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَینِ حَرَارَهً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً برای شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایی در دل های مؤ منان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.

محضر مردم شریف، ولایتمدار و متدین استان قزوین با سلام و درود فراوان؛ در خصوص حواشی به وجود آمده در حسینیه موقوفه امینی ها که منجر به جریحه دار شدن احساسات و عقاید پاک مردم حسینی و شهید پرور استان گردید، ضمن ابراز تأسف و انزجار به واسطه بروز این اتفاق ناگوار؛ در جهت تنویر افکار عمومی و بررسی ابعاد مختلف این ماجرای مشکوک، مواردی به است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی موقوفه حسینیه امینی ها باید پاسخگوی تخلفات صورت گرفته باشد

متولی موقوفه حسینیه امینی ها باید پاسخگوی تخلفات صورت گرفته باشد