مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-21سياسي

3000 بسته معیشتی بین خانواده های کم درآمد گلستانی توزیع شد


دبیر قرارگاه خدمت رسانی امیرالمومنین (ع) گلستان گفت: در راستای کمک به دولت مردمی سیزدهم و بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر 3 هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی رسولی در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و تبیین آن در بین اقشار مردم از یک سو و کمک به دولت مردمی رییسی از سوی دیگر، این قرارگاه بر آن شد طبق منویات مقام معظم رهبری کمک های خود به اقشار کم درآمد را ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در همین راستا و در سالروز بزرگداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر تعداد 3 هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر جامعه گلستانی توزیع شد.

دبیر قرارگاه خدمت رسانی امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه و تکریم کامل اقشار کم درآمد از اصول اساسی این قرارگاه بوده و در این راستا هیچ عکس و فیلمی در زمان توزیع بسته های معیشتی گرفته نشده است.

وی ادامه داد: هر یک از بسته های معیشتی به ارزش 500 هزار تومان بوده و در مجموع بالغ بر یک میلیارد و 500 تومان تومان در این راستا هزینه شده است.

رسولی گفت: این بسته های معیشتی توسط 120 گروه جهادی در سطح استان در حاشیه شهرها و محلات  آسیب پذیر توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 بسته معیشتی بین خانواده های کم درآمد گلستانی توزیع شد

3000 بسته معیشتی بین خانواده های کم درآمد گلستانی توزیع شد