مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-21سياسي

پیگیر ایجاد پردیس مزرعه و پارک فناوری در سمنان هستیم


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس از دیدار با مسئولان جهاد دانشگاهی کشور خبر داد و گفت: ایجاد ایجاد پردیس مزرعه و پارک فناوری در سمنان در این نشست مورد پیگیری قرار گرفت.

- ، با اشاره به برگزاری نشست با مسئولان جهاد دانشگاهی کشور و همچنین مسئول جهاد دانشگاهی سمنان با هدف بهره گیری از ظرفیت های توسعه مبتنی بر علم و شرکت های دانش بنیان در زمینه توسعه اقتصادی سمنان، مهدی شهر و سرخه تاکید کرد: در این نشست مباحث مختلفی مانند ایجاد زیرساخت های اقتصادی مورد طرح و پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار لازم برای انجام طرح ها و پروژه های علمی و فناوری در استان سمنان، افزود: پیگیری طرح ملی ایجاد قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدی شهر از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد پیگیری قرار گرفت.

بهره مندی از ظرفیت های علمی نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس از پیگیری راه اندازی مرکز اصلاح نژاد دام و به نژاد دامی و اصلاح نژاد دام سبک جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز خبر داد و بیان کرد: در صورت تحقق این محور، می توانیم شاهد ارتقای تولیدات دامی در استان باشیم.

گلرو با بیان اینکه بهره مندی از ظرفیت های علمی، پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی در ایجاد پردیس، مزرعه و پارک فناوری، کشاورزی و دامپروری در استان سمنان در این نشست مطرح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر ایجاد پردیس مزرعه و پارک فناوری در سمنان هستیم

پیگیر ایجاد پردیس مزرعه و پارک فناوری در سمنان هستیم