موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - كاركنان دولت - گل گهر سيرجان - بيمارستان ايران مهر - بازنشستگان تامين اجتماعي - رتبه بندي معلمان - مهدي هاشمي نسب - كالابرگ الكترونيك - شهرهاي بدون مانع - اميرابراهيم رسولي - معاون حمل و نقل و ترافيك - وام باشگاه هاي وهان - شهيد بروجردي - مبارزه با پولشويي - فراكسيون شاهد - شيبان - مدير ستاد ديه - رحمت الله رفيعي - كودك آزاري جنسي - توهيزات مخابراتي - رييس سازمان امور دانشوويان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-21بين الملل

نامه «جو بایدن» به «الهام علی اف»


رییس جمهور آمریکا در نامه ای به همتای جمهوری آذربایجانی خود از آمادگی این کشور برای کمک به تعامل دیپلماتیک بین باکو و ایروان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المل خبرگزاری فارس، رییس جمهور ایالات متحده در نامه ای به الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان، گفت که آمریکا آماده کمک به تشدید تعامل دیپلماتیک بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان است.

به نوشته خبرگزاری آرمنا پرس به نقل از رسانه های جمهوری آذربایجان،  جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده در بخشی از این نامه که به مناسبت روز استقلال جمهوری آذربایجان بود، گفت: ایالات متحده آماده کمک به تشدید تعامل دیپلماتیک بین آذربایجان و ارمنستان و کمک به آذربایجان برای توسعه روابط اقتصادی، حمل و نقل و مردم با مردم است که به کل منطقه قفقاز و خزر کمک می کند تا پیشرفت کند.

بایدن همچنین خاطرنشان کرد که ایالات متحده، جمهوری آذربایجان را تشویق می کند تا گام های معنادار به سوی حکومت دموکراتیک بردارد.

 بایدن در این نامه گفت: ما همچنان آذربایجان را تشویق می کنیم تا گام های معناداری به سمت حکومت دموکراتیک و اصلاحاتی بردارد که از حقوق بشر و آزادی های اساسی همه آذربایجانی ها محافظت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه «جو بایدن» به «الهام علی اف»

نامه «جو بایدن» به «الهام علی اف»