مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-21سياسي

عملیات آزاد سازی خرمشهر یکی از مهمترین عملیات های دفاع مقدس بود


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بیش از پنج هزار کیلومتر از خاک ایران در عملیات آزاد سازی خرمشهر که یکی از مهمترین عملیات های دفاع مقدس بود، - ، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز شنبه در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و سالروز مقاومت مردم دزفول اظهار کرد: عملیات آزاد سازی خرمشهر یکی از مهمترین عملیات دوران هشت سال دفاع مقدس بود که با همت رزمندگان شهر خرمشهر آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در دهم اردیبهشت ماه سال 1361 آغاز شد و 23 روز به طول انجامید، بیان کرد: بیش از پنج هزار کیلومتر از خاک ایران از جمله هویزه، پادگان حمید و غرب کارون در این عملیات آزاد شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: مردم همیشه در عملیات های مختلف در هشت سال دفاع مقدس از جمله مردم خرمشهری که زخم عمیقی در پی این جنگ متحمل شده بودند.

سردار حسن شاهوارپور با تاکید بر اینکه فتوحات و دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس باید به طور مستمر یادآوری شود، تصریح کرد: رزمندگان ایرانی در عملیات آزاد سازی خرمشهر تعداد 19 هزار اسیر عراقی را به کشورشان تسلیم کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در عملیات آزاد سازی خرمشهر تعدادی از رزمندگان به شهادت رسیدند که تعدادی دیگر جانباز شدند که بعضی از آنها در قید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آزاد سازی خرمشهر یکی از مهمترین عملیات های دفاع مقدس بود

عملیات آزاد سازی خرمشهر یکی از مهمترین عملیات های دفاع مقدس بود