مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-21سياسي

حمایت نیکوکار البرزی از 100 یتیم و فرزند محسنین


نیکوکار البرزی در ماه مبارک رمضان حمایت 100 یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت مجموعاً ماهانه 15میلیون تومان بر عهده گرفت.

- سید رضا شوبیری، رییس کمیته امداد محمد شهر، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن قدردانی از مردم نیکوکار محمد شهر در اطعام نیازمندان و ایتام در ماه مبارک رمضان، گفت: نیکوکار البرزی در ماه مبارک رمضان حمایت 100 یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت مجموعاً ماهانه 15میلیون تومان بر عهده گرفت.

وی ضمن ابراز امیدواری به جهت راه اندازی مرکز نیکوکاری تخصصی درمان توسط این نیکوکار ارجمند در آینده نزدیک افزود: کمیته امداد امام (ره) با استفاده از چهار دهه تجربه از طریق هم افزایی، هم گرایی و اقدام مشترک در جهت تسریع خدمت رسانی به بیماران نیازمند آمادگی خود را جهت تعامل با این مرکز نیکوکاری اعلام کرده است.

شوبیری گفت: خدمات درمانی مورداشاره صرفاً برای ایتام نبوده و کلیه مددجویان و نیازمندان که دارای بیماری می باشند می توانند پس از راه اندازی این مرکز از خدمات آن بهره مند شوند.

رییس کمیته امداد منطقه محمد شهر بابیان اینکه در حال حاضر 322 فرزند طرح اکرام ایتام و فرزند محسنین توسط 2500 حامی موردحمایت قرار می گیرند افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک میلیون و 235 هزار تومان و فرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نیکوکار البرزی از 100 یتیم و فرزند محسنین

حمایت نیکوکار البرزی از 100 یتیم و فرزند محسنین