مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-21سياسي

تصرف مراتع در روستای «مرتع بلاغ» قضایی شد/ صدور و اجرای رای دادگاه یک ماه آینده


رییس منابع طبیعی شهرستان همدان با بیان اینکه تصرف منابع طبیعی در روستای «مرتع بلاغ» به دستگاه قضایی ارجاع شده است گفت: طی یک ماه آینده رای دادگاه صادر و اجرایی می شود.

- خبرگزاری فارس - همدان: مدتی پیش یکی از اهالی روستای مرتع بلاغ ضمن تماس با خبرگزاری فارس اعلام کرد، فردی اقدام به تصرف مراتع اطراف روستای مرتع بلاغ و سبزآباد در بخش مرکزی همدان کرده و با تبدیل آنها به مزارع کشت گندم و جو مانع از چرای دام های اهالی روستا می شود.

او از وضعیت کمبود شدید مرتع برای چرای دام ها در حوالی این روستا خبر داد و گفت: اگر این موضوع ادامه دار باشد، امیدی به زنده ماندن دام ها نیست.

در همین راستا خبرنگار فارس موضوع را با مدیرکل منابع طبیعی استان همدان در میان گذاشت که او نیز با ارجاع این موضوع به رییس منابع طبیعی شهرستان همدان قول پیگیری داد.

پیرو پیگیری نتیجه موضوع، امروز موضوع را از رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان پیگیری کردیم که او در گفت وگو با فارس اظهار کرد: شخصی در روستای مرتع بلاغ تصرفی انجام داده بود که همکاران دیوان حفاظت منابع طبیعی با حضور در محل، جلوی کار آن شخص را گرفته و پرونده را به مراجع قضایی ارجاع دادند.

شاهرخ شجاعی فر با بیان اینکه پرونده اکنون در دادگستری در حال رسیدگی است بیان کرد: با توجه به اینکه این پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرف مراتع در روستای «مرتع بلاغ» قضایی شد/ صدور و اجرای رای دادگاه یک ماه آینده

تصرف مراتع در روستای «مرتع بلاغ» قضایی شد/ صدور و اجرای رای دادگاه یک ماه آینده