مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-21بين الملل

رایزنی بلینکن با خالد بن سلمان درباره ایران


رایزنی بلینکن با خالد بن سلمان درباره ایران - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ئزارت خارجه آمریکا از رایزنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با خالد بن سلمان معاون وزارت دفاع سعودی و برادر کوچک محمد بن سلمان خبر داد.

  بنا به اعلام وزارت خارجه آمریکا، بلینکن درباره مساله ایران و چگونگی تقابل با این کشور با خالد بن سلمان گفت وگو کرده است.

بن سلمان که اخیرا به واشنگتن سفر کرده بود با لوید آستین وزیر دفاع و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار و رایزنی کرده لود.

پس از سفر معاون وزیر دفاع عربستان سعودی به واشنگتن، شبکه خبری سی ان ان به نقل از منابع آگاه گزارش داده جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا ممکن است برای اولین بار طی هفته های آینده با محمد بن سلمان ، ولی عهد عربستان سعودی دیدار کند.

خالد بن سلمان در توییتی که عکس خود را در کنار آستین در حاشیه نشست کمیته برنامه ریزی استراتژیک مشترک عربستان سعودی و آمریکا به آن ضمیمه کرده است، گفت: من با لوید آستین تحت دستور محمد بن سلمان ولی عهد برای بررسی شراکت سعودی-آمریکایی و همکاری نظامی استراتژیک مستمر بین دو کشور دوست ملاقات کردم.

وی همچنین گفت  که با کالین کال معاون وزیر دفاع آمریکا در امور سیاسی نیز دیدار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی بلینکن با خالد بن سلمان درباره ایران

رایزنی بلینکن با خالد بن سلمان درباره ایران