مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-21اقتصادي

90 درصد زنجانی ها یارانه معیشتی گرفتند/ قراردادهای سفید کارگری را انکار نمی کنم


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: آنطور که آمار گرفته ایم حدود 89 تا 90 مردم زنجان یارانه معیشتی خود را گرفته اند، اما احتمالا رقم بیشتر از این باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طیب جعفری، عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تشریح شیوه پرداخت یارانه ها اظهار کرد: دهک بندی افراد بر اساس میزان دارایی مثل خودروهایی که خریده اند، حساب بانکی و خرج و مخارج آن ها تعیین شده بود و بر همین اساس هم یارانه پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: با این حال افرادی که به هر نحوه به دهک بندی خود اعتراض داشتند، می‎ توانستند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.

mcls.

gov.

ir اعتراض خود را ثبت کنند تا از یارانه برخودار شوند.

وی به شرایط استان زنجان در بحث یارانه هم اشاره کرد و گفت: آنطور که آمار گرفته ایم حدود 89 تا 90 مردم زنجان یارانه معیشتی را گرفته اند، اما پیش بینی ما این است که رقم بیشتر از این باشد، چون به حساب معترضان هم این مبالغ واریز شده است.

جعفری در ادامه به بحث قراردادهای کارگری سفید امضا اشاره کرد و گفت: در قانون کار در خصوص بحث عقد قرارداد کار نمی توان کارفرما را مجاب کرد به قرار داد دائم با کارگر اقدام کند، اما در حال رایزنی با کارفرمایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد زنجانی ها یارانه معیشتی گرفتند/ قراردادهای سفید کارگری را انکار نمی کنم

90 درصد زنجانی ها یارانه معیشتی گرفتند/ قراردادهای سفید کارگری را انکار نمی کنم