مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-21اقتصادي

انشعاب های غیرمجاز آب در کنگان شناسایی شوند


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان بر جلوگیری از استفاده غیرمجاز انشعاب مسکونی تاکید کرد و گفت: آبفا نسبت به شناسایی مشترکین متخلف اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جاسم رستگار ظهر شنبه در جلسه کارگروه تنش آبی شهرستان کنگان اظهار داشت: اداره آبفا شهرستان کنگان قبل از واگذاری هرگونه انشعاب نسبت به دریافت استعلام از دستگاه های ذی ربط اقدام کند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان بر جلوگیری از استفاده غیرمجاز از انشعاب مسکونی تاکید کرد و افزود: اداره آبفا شهرستان به قید فوریت نسبت به شناسایی مشترکین متخلف اقدام و با صدور اخطاریه کتبی، بر اصلاح مجوز برداشت و استاندارد سازی شبکه توزیع داخلی اقدام کند.

وی گفت: در راستای مدیریت مصرف اداره آبفا شهرستان نسبت به تنظیم برنامه نوبت بندی آب در شهرها و روستاهای شهرستان اقدام و آن را به اطلاع شهروندان برساند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بیان کرد: شهرداری ها و دهیاری های شهرستان در مواقع اضطرار تمامی امکانات و تجهیزات را در اختیار آبفا شهرستان در زمینه تأمین آب شرب مراکز جمعیتی همکاری لازم به عمل آورند.

وی ادامه داد: منابع آب شهرستان نسبت به شناسایی چشمه های طبیعی و یا هرگونه منابع آب قابل برداشت جهت تأمین آب دام های آبادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشعاب های غیرمجاز آب در کنگان شناسایی شوند

انشعاب های غیرمجاز آب در کنگان شناسایی شوند