مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-21اقتصادي

واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی در خارگ تعمیر می شوند


در سال جاری تعمیرات اساسی خانه های افراد زیر پوشش بهزیستی با اعتباری نزدیک به 7.

5 میلیارد ریال در جزیره خارگ اجرایی خواهد شد.

- ، محمدرضا دشتی زاده ظهر شنبه در نشست با مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر اظهار داشت: بهزیستی در جزیره خارگ برای پیشگیری و مقابله با بحران، اقدامات بسیاری را انجام می دهد، همچنین باید از ظرفیت مردمی برای مشارکت در کاهش مخاطرات مربوط به بلایا، شناسایی و توانمند سازی روانی اجتماعی جامعه هدف به ویژه کودکان و سالمندان در خارگ استفاده شود.

بخشدار ویژه خارگ افزود: توسعه فرهنگ حمایت های روانی اجتماعی، پیشگیری از آسیب های پسا بحران و افزایش پاسخگویی و حمایت از آسیب دیدگان از بحران ها، از اهداف حوزه بهزیستی باشد و تقاضای ما این است که اعتبار لازم در اختیار بهزیستی خارگ قرار گیرد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: بنا به درخواست بخشداری ویژه خارگ و حمایت عملیات عمومی و عمران مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران و همچنین همت گروه های جهادی جزیره خارگ در سال جاری تعمیرات اساسی 10 واحد ساختمانی افراد زیر پوشش بهزیستی با اعتباری نزدیک به 7/5 میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

رییس بهزیستی شهرستان بوشهر نیز اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از مراکز مهم تحت حمایت بهزیستی شهرستان بوشهر است که امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی به افراد تحت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی در خارگ تعمیر می شوند

واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی در خارگ تعمیر می شوند