مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-21اقتصادي

وقتی اهالی فرهنگ هم برای کاغذ اهمیت قائل نیستند+تصاویر


نمایشگاه کتاب تهران در حالی امروز به پایان می رسد که طی این روز ها مشاهده می شد، اهالی فرهنگ که گرانی کاغذ را با گوشت و پوست خود حس کرده اند به این ثروت اهمیت نمی دهند و سطل های زباله مملو از کاغذ باطله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، سی وسومین دوره نمایشگاه کتاب در حالی امروز به پایان می رسد که اهالی فرهنگ و قلم در ایام برگزاری نمایشگاه توجه چندانی به ارزش کاغذ این ثروت گران بها نداشتند.

در حالی که باید درچنین رویداد بزرگ فرهنگی با توجه به قیمت بالای کاغذ و به طبع آن قیمت بالای کتاب، برای کاغذ ارزش قائل شد اما شاهد هستیم که کاغذ های باطله و ضایعات به داخل سطل زباله ریخته شده و تفکیک نمی شود.

سؤال اینجاست اگر در نمایشگاه کتاب برای کاغذ ارزش قائل نشویم کجا قائل شویم؟ سالیان سال است شهرداری تهران، برای فرهنگ سازی تفکیک پسماند های خشک و تر تلاش می کند، اما این نهاد از نمایشگاه کتاب که بهترین جا برای فرهنگ سازی است چشم پوشی کرده در حالی که انتظار می رفت که این سازمان با برگزاری برنامه های شاد و مفرح و همچنین آموزشی برای کودکان و نوجوانان که آینده سازان کشور هستند این طرح را تبلیغ و اجرا می کردند.

البته ناگفته نماند که شهرداری با نصب چند سطل مخصوص جمع آوری پسماندهای خشک یک قدم کوچکی برداشته است اما نکته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اهالی فرهنگ هم برای کاغذ اهمیت قائل نیستند+تصاویر

وقتی اهالی فرهنگ هم برای کاغذ اهمیت قائل نیستند+تصاویر