مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-21سياسي

پرداخت 350میلیارد تسهیلات اشتغالرایی به مددجویان بهزیستی کرمانشاه


معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه از پرداخت 350میلیارد تسهیلات اشتغالرایی به مددجویان بهزیستی کرمانشاه از سال 90 تاکنون خبر داد.

- ، صفدر مظفری راد عصر شنبه در اولین رویداد استارت آپی که با حضور کارآفرینان و کارشناسان بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: معلولین، زنان سرپرست خانواده، خانواده های آسیب دیده اجتماعی از جمله اقشار جامعه هدف بهزیستی هستند.

وی افزود: توانمند ساختن خانواده های زیر پوشش یکی از بهترین راهکارهای بهزیستی برای مقابله با چالش های روزمره است و باید حداقل ها برنامه های لازم را برای کسب درآمد خانواده ها فراهم کنیم .

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: از سال 90 تاکنون میزان تسهیلات پرداختی برای اشتغالزایی مددجویان 350 میلیارد تومان بوده که این مقدار تسهیلات برای موارد مختلف اشتغال به افراد زیر پوشش بهزیستی داده شده است.

مظفری راد گفت: با توجه به بالا بردن سهم اشتغال می توان مهارت و درآمدها را بالا برد و آسیب های جامعه را کم کرد که در این راه مراکز مثبت زندگی می توانند کمک کنند.

وی بیان کرد: در اولین رویداد استارت آپی کارآفرینان و کارشناسان بهزیستی را دعوت کرده تا با ایجاد یک نهضت، همگرایی درون سازمان مددجویان را افزایش داده و مشکلات آن ها را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 350میلیارد تسهیلات اشتغالرایی به مددجویان بهزیستی کرمانشاه

پرداخت 350میلیارد تسهیلات اشتغالرایی به مددجویان بهزیستی کرمانشاه