مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:172022-05-21بين الملل

اضافه شدن موضوع «دختر فلسطین» به جشنواره کاریکاتور قدس


دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی کاریکاتور روز جهانی قدس تصمیم گرفت برای گرامیداشت «شیرین ابوعاقله» و محکوم کردن رژیم نژادپرست اسراییل، - به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی کاریکاتور روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای از اضافه شدن یک موضوع دیگر به سومین جشنواره کاریکاتور روز جهانی قدس خبر داد.

بیانیه این دبیرخانه به شرح زیر است؛ باسمه تعالی رژیم اشغالگر قدس که هر روز دست خود را به جنایت جدیدی آلوده می کند، در آستانه هفتاد و چهارمین سال تأسیس این رژیم منحوس، با قتل یک خبرنگار مسیحی، جهان آزاد و آزادیخواهان جهان را شوکه کرد.

گرچه این رژیم منحوس، تاکنون خبرنگاران، هنرمندان و حتی دانشمندان متعددی را در داخل و خارج مرزهای فلسطین ترور کرده است، اما کشتن یک خانم خبرنگار، آن هم در حالی که لباس ویژه رسانه ها را بر تن داشت، تمامی قواعد انسانی و قوانین بین المللی را به سخره گرفت.

از این رو، دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی کاریکاتور روز جهانی قدس تصمیم گرفت برای گرامیداشت خانم شیرین ابوعاقله، این خبرنگار مظلوم، و نیز محکوم کردن جنایت جدید رژیم نژادپرست اسراییل، یک موضوع دیگر به موضوعات سومین جشنواره اضافه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن موضوع «دختر فلسطین» به جشنواره کاریکاتور قدس

اضافه شدن موضوع «دختر فلسطین» به جشنواره کاریکاتور قدس