مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:322022-05-21سياسي

رسانه ها درباره مشکلات مردم رویکرد مطالبه گری داشته باشند


انتظار داریم رسانه ها درباره مسایل و مشکلات مردم مطالبه گری داشته باشند.

- اردستان -فرماندار اردستان گفت: انتظار داریم رسانه ها درباره مسایل و مشکلات مردم مطالبه گری از مسئولان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طباء زواره شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور کار ما جوان و جوان گرایی است و تجربه خود را از بزرگسالان و افراد مجرب کسب می کنیم، باید با همیاری یکدیگر کاری کنیم که شهرستان اردستان به جایگاه اصلی خود برسد.

وی با اشاره به تعامل با رسانه ها افزود: با رسانه ها تعامل دو طرفه داریم و در مقابل آنها منفعل نیستیم همچنین انتظار داریم رسانه ها با آموزش ها و فعالیت های زیاد، علم رسانه را یاد بگیرند.

فرماندار اردستان با اشاره به مطالبه گری رسانه ها، تاکید کرد: همانگونه که خودم منفعل نیستم از رسانه ها هم می خواهم منفعل نباشند، مسائل و مطالبات مردمی را به گوش ما برسانند و مطالبه گر باشند.

احمدی طباء ادامه داد: ما در فرمانداری دو بال داریم، یک بال همکاران فرمانداری هستند و بال دیگر می توانند اصحاب رسانه باشند تا با همیاری آنها مسائل و دغدغه های مردم را حل کنیم.

وی یادآور شد: در کار خبری تولید، تبیین و تحلیل خبر را داریم، کار تولید خبر دو طرفه لست و یک طرف آن روابط عمومی ها و طرف دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها درباره مشکلات مردم رویکرد مطالبه گری داشته باشند

رسانه ها درباره مشکلات مردم رویکرد مطالبه گری داشته باشند