مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:272022-05-21فرهنگي

نخستین جشنواره «تمشک» در کیاشهر برگزار می شود


شهردار کیاشهر از برگزاری نخستین جشنواره «تمشک» در این شهر خبر داد و گفت: در این جشنواره 40 نوع خوراک و آثار هنری به نمایش گذاشته می شود.

- ، مرتضی عاطفی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جشنواره تمشک با محوریت معرفی توانمندی زنان در حوزه غذا و صنایع دستی برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در 12 بخش غذا، صنایع دستی با برند تمشک، آثار هنری، موسیقی، مجسمه سازی و المان شهری، پوستر، تصویرسازی، نقاشی، بسته بندی، کارگاه کارآفرینی خلاقانه با تمشک، مسابقه نقاشی کودک، عرضه صنایع دستی برگزار می شود.

عاطفی با بیان اینکه این جشنواره از سوم تا دهم تیرماه در ساحل کیاشهر برگزار می شود، گفت: 40 نوع غذای متنوع در بخش آشپزهای حرفه ای با استفاده از تمشک در این جشنواره ارائه می شود.

دبیر جشنواره تمشک به حضور زنان سرپرست خانوار در برگزاری این جشنواره اشاره و اضافه کرد: یکی از اهداف این جشنواره معرفی ظرفیت ها، احیا سنت های قدیمی و فرهنگ بومی، محلی و انتقال به نسل آینده، آشنایی گردشگران با قابلیت های گردشگری بندر کیاشهر است.

وی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره را شناساندن ظرفیت های اقتصاد شهری و اشتغالزایی جوانان عنوان و بیان کرد: تلاش می شود تا در هر فصل یک جشنواره در این شهر برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره «تمشک» در کیاشهر برگزار می شود

نخستین جشنواره «تمشک» در کیاشهر برگزار می شود