مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 22:472022-05-21بين الملل

گفتگوهای وزیر خارجه آمریکا با مقام سعودی درباره ایران و منطقه


شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد:  مقامات دولت بایدن در حال مذاکره با سعودی ها برای آماده سازی یک دیدار حضوری میان بایدن و محمد بن سلمان در طول سفر ماه آینده بایدن به منطقه است.

- شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد:  مقامات دولت بایدن در حال مذاکره با سعودی ها برای آماده سازی یک دیدار حضوری میان بایدن و محمد بن سلمان در طول سفر ماه آینده بایدن به منطقه است.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و وندی شرمن معاون او روز شنبه در واشنگتن با خالد بن سلمان آل سعود، معاون وزیر دفاع عربستان سعودی دیدار و درباره ایران و منطقه گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ بر اساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا، بلینکن و معاونش با تکرار ادعاهای ضد ایرانی مدعی تلاش ها برای مقابله با تهدیدهای ایران شدند.

در این بیانیه آمده است، این دو مقام آمریکایی در این دیدار بر تعهد واشنگتن به تقویت قدرت دفاعی عربستان سعودی و اهمیت حفظ حمایت های بین المللی از اوکراین تاکید کردند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا، بلینکن و شرمن با تاکید بر حمایت واشنگتن از آتش بس سازمان ملل در یمن، سایر پیشرفت ها از جمله ازسرگیری پروازهای تجاری از صنعا و واردات سوخت به بندر حدیده را بررسی و بر لزوم بهبود فوری دسترسی به تعز و سایر شهرها در خط مقدم جنگ تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوهای وزیر خارجه آمریکا با مقام سعودی درباره ایران و منطقه

گفتگوهای وزیر خارجه آمریکا با مقام سعودی درباره ایران و منطقه