مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 ساعت 23:172022-05-21سياسي

دفاع مقدس مبتنی بر گفتمان الهی شکل گرفت


نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد: دفاع مقدس مبتنی بر گفتمان الهی شکل گرفت و جمهوری اسلامی نیز اهدافش، تحقق آرمان های الهی و انسانی در همه دنیا بود.

- ، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی شنبه در مراسم نخستین همایش بین المللی نهضت ترجمه و انتشار مفاهیم ارزشی دفاع مقدس، که با حضور فرهیختگانی از بیست کشور در سالن همایش های علوم پزشکی همدان برگزار شد، با طرح این سوال که آیا تمدن امروز غرب توانسته برای بشر، رفاه بیرونی و درونی ایجاد کند، اظهار داشت: این درخواست از دانشجویان و افراد فرهیخته وجود دارد که به این سوال پاسخ دهند که، تمدن غربی و سازمان های بین المللی که دم از حقوق بشر می زنند، آیا در وعده های خود نیز صادق هستند یا خیر؟ وی افزود: آیا بشری که به دنبال رسیدن به سعادت است با وجود این سازمان های بین المللی به خواسته های خود رسیده یا موفق نبوده است؟ امام جمعه همدان با اشاره به رویکردهای دنیای غرب در رابطه با مسائل گوناگون، مطرح کرد: برخورد سازمان های بین المللی در مقابل ظلم عربستان به مردم یمن آیا همان برخوردی است که با کشورهای غربی و در اوکراین دارند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با بیان اینکه با وجود اعتماد به تمدن غربی اما بشر به سعادت نرسیده است، خاطر نشان کرد: خوب است که این سوال ها را افراد نخبه از وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس مبتنی بر گفتمان الهی شکل گرفت

دفاع مقدس مبتنی بر گفتمان الهی شکل گرفت