مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 02:022022-05-21ورزشي

شورای اجتماعی محلات راه اندازی می شود/ایجاد 8 ایستگاه ورزشی در زنجان


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: با توجه به اخذ مصوبه اولیه از شورای اسلامی شهر زنجان، طرح شورای اجتماعی محلات بصورت آزمایشی با محوریت مساجد و با حضور افراد تاثیرگذار هر محله تشکیل خواهد شد.

- غلامرضا نظری، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به لزوم مشارکت واقعی و معنادار شهروندان در فرآیندهای فرهنگی و اجتماعی و برنامه ریزی بهتر برای فعال شدن محلات، شورای اجتماعی محلات زنجان به زودی تشکیل می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان افزود: با توجه به اخذ مصوبه اولیه از شورای اسلامی شهر زنجان، طرح شورای اجتماعی محلات بصورت آزمایشی با محوریت مساجد و با حضور افراد تاثیرگذار هر محله تشکیل خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که آیین نامه اولیه ارائه شده در شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: با فعال شدن این شوراها می توان نقش بیشتری برای محلات در مدیریت شهری قائل شد.

نظری با بیان اینکه پیش بینی شده تا قرارگاه اجتماعی در شهرداری تشکیل شود، اعلام کرد: طی روزهای آینده شورای اسلامی شهر زنجان نسبت به تعیین رویکردها و اهداف کلان فرهنگی اقدام خواهد کرد تا در ذیل آن سازمان نسبت به برنامه ریزی برای فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اجتماعی محلات راه اندازی می شود/ایجاد 8 ایستگاه ورزشی در زنجان

شورای اجتماعی محلات راه اندازی می شود/ایجاد 8 ایستگاه ورزشی در زنجان